7. Come and save me, please?

Op mijn vorige blog postte ik bijna dagelijks en toch minstens wekelijks.  Nu lijk ik het amper vol te houden, zoals je wel kan zien aan de datums.

Gelukkig heb ik excuses om mee te komen aandraven: examens, Aikido, World of Warcraft en 3 dagen non stop feesten.  Vooral die laatste drie dagen waren hemels, ook al betaal ik er nu de prijs voor.

De Prinses heeft dus 3 avonden op rij naar haar prins kunnen kijken en oh boy, Mario wordt er absoluut niet lelijker op. Dit normaal zo asociale en aseksuele prinsesje is nog nooit zo verliefd geweest. Achter elk woord en elke aanraking wordt iets gezocht. Ik ben meer bezig met oogcontact zoeken dan met mijn eigen entourage. En elke keer ga ik een stapje verder, tot hij me kust.
Je leest het goed: de Prinses zal niet meer tevreden zijn met kusjes op de wang en een goeie kneep in de derrière.

Peaches wil meer, en liefst zo snel mogelijk

4 Reacties to “7. Come and save me, please?”

  1. LJ Says:

    Ik zou zeggen: ga ervoor!!

  2. suusje85 Says:

    Hoe krijg jij zo’n lay-out????

    Ik weet niet waar ik dat kan veranderen.. (alleen thema’s)

  3. Peaches Says:

    Ik heb een thema gekozen met aanpasbare header. Dat is het enige dat ik veranderd heb.

  4. Lilaea Says:

    Go for it, Peach! 🙂

Geef een reactie

