10. 4 x 4 x 4

Ik heb een uitdaging gekregen van LJ en een uitdaging laten we niet snel liggen!

De bedoeling: de vierde foto uit de vierde map in ‘mijn afbeeldingen’ posten en een beetje uitleg geven.
Bij mij is het wel de vierde foto uit de vierde map in de vierde map geworden, want die ene map heeft alleen maar onderverdelingen en geen fotos an sich!

p6230048

Dit ^^, ladies and gentlemen, was de Royal Cake waarmee ik thuis en op mijn toenmalige werk getrakteerd heb voor mijn 19e verjaardag. Het is een chocolade taart met zowel opgeklopte als vloeiende ganache van pure chocolade (82% hip hoi!).
Toen mijn bazin me vroeg bij welke bakker ik die gekocht had, kon ik zonder liegen en met heel veel trots zeggen dat die bakker in haar keuken werkte als hulpje. Ik dus.

Het geheim is bekend: de Prinses heeft een verstopt talent en een stiekeme passie voor taart, chocolade en koekjes!

3 Reacties to “10. 4 x 4 x 4”

  1. LJ Says:

    Amaaaai die ziet er ZO lekker uit!!!

  2. saartjed Says:

    mmm, taart…
    en nu zit ik hier plotsklaps te watertanden…. taaaaaart

  3. Lilaea Says:

    Het ziet er overhééérlijk uit!!

Geef een reactie

