13. Goed bezig?

En Peaches haar voornemens zijn weeral goed van start gegaan.

Je begrijpt het al, ik kom net uit het mario-café. Ok, het is maar half 2 ipv half 5 of half 6, dus dat is al vooruitgang, maar dit keer ben ik absoluut niet nuchter. Wat 4 pintjes en 2 wodka-fanta’s al niet met een mens kunnen doen. Volgens mij kon de Prinses op een bepaald moment wel véél beter zuipen dan dit. Nuja, we steken het op de valling, de aankomende griep en de vermoeidheid.

Stom misschien voor de meeste mensen, maar Peaches is detail per detail een move aan het maken bij de Prins van haar dromen. In het voorbijgaan zijn hand vastnemen enzo, van die melige dingen waar ik normaal totaal misselijk van word. Ok, nu ben ik ook misselijk, maar ik denk dat dat een andere oorzaak heeft. Lang leve de motilium.

Peaches heeft besloten dat als ze ooit een move moet maken op Mario, dat het woensdag nacht moet zijn. Dan moet ze immers in het café aanwezig zijn voor de afterparty van haar Studentenclub, mét ontbijt. Ok, er zal een schacht bij zijn, maar dat is niet onoverkomelijk. Hopelijk is hij er dan wel. Hopelijk, hopelijk, hopelijk.

Peaches wil niet persé van bil, want dat is niet haar maagdelijke stijl, maar een beetje geflikflooi als oefening kan misschien geen kwaad.

Eén reactie to “13. Goed bezig?”

  1. LJ Says:

    Succes en ga ervoor! 🙂

Geef een reactie

